Hem > Resan till Grönland > Mina fotoresor

Mina fotoresor

Jag har på senare tid lovat mig själv att jag skall göra två fotoresor per år. En sommarresa och en vinterresa. Senast har det blivit:

Sommar 2014: Skandinavien runt
Vinter 2014: Färöarna
Sommar 2015: Grönland

Nu är det hög tid att börja planera vinterns resa. Som många av er förstått gillar jag karga och utsatta platser, och jag är nyfiken på att använda min nya husvagn. Vinterns resa kommer därför sannolikt gå till Öland, där jag fricampar med min husvagn. Vinteröppna campingplatser kommer jag bara använda undantagsvis. Jag planerar att bo där jag vill fota.

Som total novis på husvagnar pluggar jag på allt om hur husvagnar hanteras. Jag letar upp ställen där jag då och då kan köpa gasol och el, och jag pluggar på var på Öland jag kan göra mina bilder.

Jag hoppas på en snöig vinter med mycket is och blåst🙂

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

