Hem > Resan till Öland > En fotografisk vinterresa till Öland

En fotografisk vinterresa till Öland

Min fotografiska vinterresa gick förra året till Färöarna och kommer i år gå till Öland. Att jag väljer Öland beror framför allt på att jag tror det karga utsatta landskapet där kan bli vackert vintertid, men också på att det är lätt tillgängligt med min lilla husvagn.

Nu funderar jag på vilken tid jag skall planera in för detta. Från början tänkte jag december, men för att öka sannolikheten för mycket snö lutar jag nu åt slutet av januari eller början på februari.

Just nu rekar jag var jag kan köpa gasol, var jag kan tömma latrin och var jag i nödfall kan hitta el.

Självklart kommer du kunna följa min resa.

Kategorier:Resan till Öland
  1. 12 november 2015 kl. 07:46

    Hej Janne
    Jag hjälper dig gärna att planera ditt Ölandsbesök.

    Med vänlig hälsning,

    Stefan Ahlgren
    Destnationsutvecklare Öland
    0485-880 32
    stefan.ahlgren@oland.se

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

