Hem > Nikon School > Min sista Nikonkurs

Min sista Nikonkurs

På söndag den 29 november genomför jag årets sista Nikon School Intro här i Stockholm.

Anmäl dig på nikonschool.se

Kategorier:Nikon School
  1. Lena Söderberg
    29 november 2015 kl. 14:56

    Tack för ett utmärkt seminrium idag. Lärde mej mer idag än jag gjorde på en kurs jag gått tidigare. Jag har precis köpt D5500 🙂
    Mvh Lena Söderberg

  2. 29 november 2015 kl. 15:50

    Tack själv Lena!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

