Hem > Resan till Grönland > Telia fungerar inte

Telia fungerar inte

Telia fungerar inte…Den 6 november beställde jag mobilt bredband. Jag beställde inte någon router. Det kan jag fixa själv. 
Efter en vecka fick jag ett brev där dom tackade för beställningen, men jag fick inget SIM-kort. Jag ringde ett par gånger och hörde mig för och fick veta att SIM-kortet var på gång.
Den 21 november hade jag fortfarande inte fått det, och Telia lovade att skicka ett nytt.
I går pratade jag återigen med Telia som då sa att något SIM-kort inte skickats eftersom jag inte valt att köpa modem genom dom…?!?!
Nu påstås att jag skall ha ett SIM-kort i brevlådan senast på måndag. Vi får väl se hur det blir…

  1. Sven Jönsson
    27 november 2015 kl. 23:35

    Klokt av dig att inte köpa router från Telia. Den jag fått till bredband via fiber ger väldigt dålig signal åtta – tio meter bort i huset.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

