Hem > Resan till Öland > Vinterfotografering på Öland

Vinterfotografering på Öland

Min vinterfotografering skedde förra året på Färöarna. I år blir det Öland.

Allt praktisk är nu ordnat. Jag ställer upp min husvagn på en Stensö camping söder om Kalmar på tisdag. Jag kommer ha tillgång till både el, vatten och latrintömning så jag kommer ha det riktigt lyxigt. I morgon fyller jag upp vagnen med gasol.

Jag tror Stensö kan bli ett bra ”basläger” för utflykter både norr- och söderut på Öland. Med närhet till Kalmar har jag också smidig tillgång till eventuell förnödenheter som jag saknar

Att jag får tillgång till el är ju fusk, men inget hindrar mig att fricampa på Öland när andan faller på.

Ni kommer kunna följa mig i mitt fotografiska husvagnsliv. Både ute i naturen och i husvagnen

Resan sker under perioden 26/1 – 31/1.

Kategorier:Resan till Öland
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

