Hem > Fotokurser, Nikon School, Resan till Italien > Nikon School, studiofoto och Italienresan

Nikon School, studiofoto och Italienresan

Helgen bjöd mig på möjligheten att hålla två Nikon School-kurser. Det är alltid lika roligt, även om det är lite slitigt med två kurser samma dag. Lördagens produktfotografering var också kul. Det är inte så ofta jag får anledning att jobba i studio numera. Kanske är detta något jag skall återkomma till mer.

Denna vecka skall jag se till att planera färdigt min fotoresa till Italien den 2-12 maj.

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

