Hem > Resan till Italien > Packning pågår

Packning pågår

Jag håller på att packa inför resan till Italien på måndag. och jag skalar ner min packning vad gäller kläder.

Eftersom jag vet vad jag vill fotografera kan jag minimera även fotoutrustningen.

KLÄDER
5 kalsonger
5 par ullstrumpor
5 T-tröjor
Ull-underställ
Friluftsbyxor
Stickad tröja
Shorts
Badbyxor
Keps
Gore-Tex Jacka (På under resa)
Gore-Tex Skor (På under resa)
Tvättmedel Y3

FOTO
Nikon D800
14-24/2,8
24-70/2,8
Stativ
ND-filter
Tonat ND-filter
Minneskort

TEKNIK
Dator med laddare
iPhone med laddare
USB-disk
Batteriladdare

ÖVRIGT
Ficklampa
Första hjälpen
Compeed skavsårsplåster
Solglasögon
Solskyddskräm
Tvål, Tandkräm, Tandborste, Rakapparat
Handduk
Snus

PAPPER
Flygbiljett
Hyrbilsbokning
Hotellbokningar
Pass
Körkort
Pengar + kort

 

Kategorier:Resan till Italien
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

