FOTOGRAFER MOT CANCER

Cancer är en sjukdom som kan drabba dig eller dina anhöriga när du minst anar det. Cancerfonden stödjer forskningsprojekt som syftar till att förstå hur cancer uppkommer och att finna bot mot cancer.

Jag har startat en insamling Fotografer mot cancer som syftar till att samla in 100.000:- till Cancerfonden fram till den 2 november 2010.

Sprid gärna denna länk på andra fotositer och fotobloggar!

fmc_logga

11 tankar på “FOTOGRAFER MOT CANCER

  1. Pingback: Fotografer mot cancer… « TERJE HELLESØ

  2. Pingback: fOTOGRAFER mOT cANCER! « KARLUND.SE

  3. Pingback: Kullafotografen

  4. Fotosidan.se har nu gått ut med information om denna insamling. Detta i kombination med att informationen nu sprids på facebook gör att detta börjar ta fart.

    Eftersom detta inlägg succesivt kommer att falla bakåt i min blogghistorik har jag skapat en speciell sida på bloggen för denna insamling.
    Där kommer ni successivt kunna följa i vilken takt pengar kommer in.

    Även där kan ni skriva kommentarer.

  5. Jättebra initiativ! Själv har jag inte så mycket pengar just nu men jag försöker ändå dra mitt strå till stacken genom att länka till insamlingen från min blogg. Och en liten peng ska jag försöka avvara. Roligt att se att insamlingen fick sådan fart på bara några dagar.

Lämna en kommentar