Vinn en Nikon P7000 eller Nikons SB-700 genom att stödja Cancerfonden

Detta inlägg är ”klistrat”. Nyare inlägg syns nedanför detta inlägg.

”Fotografer mot Cancer” är en insamling jag startat där alla insamlade medel går oavkortat till Cancerfonden. Jag vill nu öka takten på insamlingen genom att ur egen ficka lotta ut Nikons kvalitetskamera P7000 och Nikons moderna blixt SB-700. Genom att bidra med 250:- till insamlingen ”Fotografer mot Cancer”, har du chansen att vinna Nikons P7000 eller Nikons moderna blixt SB-700

Allt är enkelt
Ge ditt bidrag till ”Fotografer mot Cancer” på 250:- via betalkort eller internetbank.
– Vidarebefordra det tackmail du får från Cancerfonden till janne@arleklint.se tillsammans med uppgifter om ditt fullständiga namn och din postadress. Ange om du deltar i utlottningen av P7000 eller SB-700.

Om du har tur, och har lämnat korrekta adressuppgifter, får du den 5 april besked om att du är lycklig vinnare! Läs om Nikons P7000 och SB-700

Lotteriet är avslutat och vinnarna presenteras här

18 tankar på “Vinn en Nikon P7000 eller Nikons SB-700 genom att stödja Cancerfonden

  1. Pingback: Janne lottar ut en kamera på sin blogg « Sonja C's Weblog

  2. Jag vill rikta ett stort tack till er alla som bidragit till insamlingen. Jag önskar er lycka till i lotteriet.

    Cancer drabbar plötsligt! En dag kan man stå där med cancer i sin egen eller någon anhörigs kropp. Då känns det bra med en vård som kan fungera på allra bästa sätt.

  3. Tackar dig för ditt arbete med Cancer, min närmaste anhörig har haft Cancer på tre ställen, nu sprider den sig mera i kroppen.
    Jag vill tacka dig för allt du gör samt för denna blogg

  4. Arbetet mot cancer är viktigt för oss alla, oavsett vi är sjuka eller friska. Cancer är en folksjukdom som drabbar när vi minst anar det.

    Tack för ditt bidrag! Det känns kul att du gillar min blogg.

  5. Kan jag sprida information vidare genom att ”klistra” ditt inlägg på min blogg och länka till Dig, om lotteri är inte bara för Naturfotoforum medlemmar?
    Mvh Halina

  6. Pingback: Janne plusar på med en blixt « Sonja C's Weblog

  7. Pingback: Idag fick jag SB-700 levererad « JANNE ARLEKLINT

  8. Pingback: 60% mot målet « JANNE ARLEKLINT

  9. Pingback: Janne är hemma « Sonja C's Weblog

  10. Pingback: Under kvällen presenteras vinnarna av Nikons P7000 respektive SB-700 « JANNE ARLEKLINT

  11. Pingback: Och vinnarna är… « JANNE ARLEKLINT

Lämna en kommentar