Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 1

Följ min badrumsrenovering 1

Jag har renoverat min lägenhet så att den känns modern i min egen minimalistiska smak, men badrummet är en skamfläck.

I väntan på att grabbar från Järfälla badrumsrenovering kommer hit på måndag för att påbörja en total renovering av mitt 60-tals badrum har jag rensat ut så mycket som jag klarar av.

Från och med måndag kväll kommer jag ta en bild om dagen, och på så sätt följa hur mitt gamla badrum blir snyggt och modernt.

badrum1b

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. Kristian B
    12 oktober 2013 kl. 18:40

    Gjorde samma sak när vi nyligen renoverade köket. Rätt häftigt att se omvandlingen! Lycka till med badrumsprjektet!
    /K

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

