Hem > Badrumsrenovering > Följ min badrumsrenovering 18

Följ min badrumsrenovering 18

Idag har spegeln monterats och klinkern har fogats. På grund av torktider kommer mjukfogning av spegel och hörn göras i morgon. Med mjukfogning menas fogar som görs med silicon.

Plattsättaren tog själv initiativet att sätta plattorna nära kloss i kloss mot taket. Han förstod att jag gillade en avskalad design och gav mig möjligheten att välja bort taklister. Självklart valde jag bort dom 🙂

Spegeln
19a

Slukrist
Golv och den mörka väggen har samma kakel. Skillnaden i ljushet beror på hur ljuset faller.
19b

Inspektionslucka vid inkommande vatten
19c

Den mörka väggen
19e

Den ljusa väggen
19d

Kategorier:Badrumsrenovering
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

