Hem > Annat > Tillbaka till Skagen

Tillbaka till Skagen

Det känns lite lustigt att jag nu är tillbaka i samma område, i närheten av Skagen, som jag besökte i somras. Då besökte jag Hirtshals och Skagen och åkte hem från Fredrikshamn. Nu gör jag tvärtom vid en helt annan årstid.

Klockan 13.00 måste jag vara vid Hirtshals för att möta Smyril Line och båten Norröna, men jag bör hinna en sväng upp till Skagen innan dess.

Jag får erkänna att jag, under min resa i somras, snokade lite vid Norrönas avgångsplats 😉

Kategorier:Annat
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

