Snö

Lite fascinerande är det allt. Oavsett om jag åker till Färöarna i december eller Italien i maj, så hittar jag samma väder. Snö, regn och en temperatur strax över nollan. Varför blir det alltid så?

Dessa bilder är fotograferade på vägen mellan mellan Fonte Cerreto, där jag bor, och Campo Imperatore. Jag valde att inte åka hela vägen till Campo Imperatore eftersom det snöade mer och mer uppe på höjden, och min bil har sommardäck, men i morgon hoppas jag komma dit.

_DSC9597

_DSC9593

Kategorier:Resan till Italien
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

