Hem > Island > Jag hoppas kunna blogga från Island, men…

Jag hoppas kunna blogga från Island, men…

Jag skall försöka dela med mig en del av vad som händer och sker direkt från Islands lavalandskap. Allt skall dock styras av vad jag hinner, vad jag orkar och vilka tekniska förutsättningar som finns, typ 3G-täckning. Under resan är jag själv och mina egna upplevelser på Island viktigare än bloggen.

Dessutom är det så att denna resa har två syften:

– Ett rent fotografisk syfte. Jag vill uppleva nya platser och göra spännanade landskapsbilder i vulkaniska miljöer.

– Det andra syftet är att jag, efter allt jobb jag haft med att lösa praktiska saker, äntligen skall få tid att i lugn och ro få konsolidera, meditera och reflektera kring det faktum att min fru Sonja dog för drygt tre månader sedan.

När jag engagerar mig i den senare delen kommer jag inte blogga. Då skriver jag istället ner mina tankar med en vanlig penna i en liten egen privat bok – Där går gränsen för hur privat jag vill vara i min blogg.

Kategorier:Island
  1. CD/Anita
    20 juni 2013 kl. 23:15

    Janne, önskar dig en härlig resa på Island. 🙂

  2. 21 juni 2013 kl. 03:31

    Tack Anita 🙂

  3. Ingegerd
    21 juni 2013 kl. 07:56

    Önskar dig en trevlig resa på Island

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

