Hem > Nikon > Grattis Kristina Låås, till dina barns nya Coolpix S3500!

Grattis Kristina Låås, till dina barns nya Coolpix S3500!

Jag tycker det var roligt att så många av er ville ha kameran, och speciellt roligt tycker jag det är när ni vill använda den till att uppmuntra era barn och barnbarn att fotografera. Att Kristina Låås får kameran avgjordes genom att jag drog lott bland er som vill ge kameran till barn.

Kameran köpte jag i USA, vilket betyder att den har en laddare avsedd för amerikanska vägguttag, men jag skickar med en adapter. Jag lägger också med ett minneskort på 8 GB.

Jag ber dig Kristina att maila mig din postadress, så kommer kameran på posten.

Kategorier:Nikon
  1. Kristina Låås
    04 augusti 2013 kl. 13:48

    Hejsan
    Gud vad kul. Barnen kommer bli så glada.
    Äntligen kommer vi att kunna åka i väg och fota tillsammans. Ska bli intressant att se hur samma resa för vuxen o barn ter sig i fotoalbumet sen.
    Kristina Låås
    Fågelsångsvägen 49
    14144 Huddinge

  2. 04 augusti 2013 kl. 14:47

    Lycka till 🙂
    Jag hoppas det är ok om jag postar kameran i morgon eftermiddag.

  3. 05 augusti 2013 kl. 18:01

    Kameran postades rekommenderat denna eftermiddag, och gick med dagens post från Järfälla.

    • Kristina Låås
      08 augusti 2013 kl. 07:52

      Hejsan

      Super tack. Hämtade kameran igår och dottern ska idag köra premiär med den i ishallen och fotografera storebrors hockeymatch.
      En liten grej bara. Kameran är en s3500 men lådan en s3300. Det gör mig absolut ingenting men frågan är om d. Behöver lådan till en annan kamera?
      Mvh Kristina

      • 08 augusti 2013 kl. 10:50

        Förväxlingen av lådor gjordes i butiken… Jag hoppas att det inte är något problem.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

