Hem > Annat > Foto workshops i vår/sommar/höst

Foto workshops i vår/sommar/höst

Jag har planer på att arrangera några foto workshops i vår/sommar/höst, och funderar på lämpliga platser i Stockholm med omnejd.

Plötsligt inser jag att jag kanske kan få idéer på platser för dessa workshops med eller utan övernattning av er som följer min blog

Om du har en ide, tipsa mig gärna

Kategorier:Annat
  1. Krister Jakobsson
    25 mars 2014 kl. 14:36

    Naturfoto i Gysinge norr om Uppsala, Dalälvens forsar, bäverhyddor, älvängar, gamla ekbestånd och fin bruksmiljö. Övernattning på hotell eller vandrarhem, kanske dagsprogram utan övernattning med deltagare från Uppland och Gästrikland.

  2. 25 mars 2014 kl. 14:38

    Tack för ditt tips 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

