Hem > Nikon, Nikon School > Mer grejer att hämta hos Nikon

Mer grejer att hämta hos Nikon

Inför mina Nikonkurser, som jag startar upp igen i april, skall jag hämta lite mer demoutrustning i morgon.

En D600, en D5200 med 18-105 och en Nikon 1 V2 med 10-30 och 30-110

Det är bra att jag får lite grejer att lära in mig på, så att jag inte fastnar i alltför mycket grubblerier kring Sonja.

d600

5200

v2

Kategorier:Nikon, Nikon School
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

