Hem > Annat > Nikonkartonger – egna kurser

Nikonkartonger – egna kurser

Idag har jag samlat ihop kartongerna till min demoutrustning.

Jag har inte hållit kurser på ett tag, och kommer inte göra de förrän den 8:e maj. Det innebär att utrustningen nu är spridd på olika håll. Bilden tog jag med min iPhone.

Så fort jag kommit i ordning med allt praktiskt i mitt liv. När jag har möblerat upp min lägenhet och har koll på vad som händer med bouppteckning och huset i Vallentuna kommer jag att starta upp egna märkesoberoende fotokurser. Jag har allt material och all planering klar. Nu väntar jag in rätt läge att dra igång.

Sonja brukade tjata på mig att satsa på egna kurser. Nu är det snart dags!
lådor

Kategorier:Annat
  1. Anders Keyser
    01 april 2013 kl. 10:13

    Kan man med en Canon anmäla sig till någon av dina kurser?

  2. 01 april 2013 kl. 10:24

    Det kan du göra, men eftersom du inte har någon gratisbiljett, (som man får när man köper en Nikon systemkamera) kostar kursen 495:-

    Jag kommer framöver hålla de Nikon School Intro och Nikon School för Nikon 1, som körs i Stockholm

    http://www.nikonschool.se

    När jag kommer igång med egna kurser kommer dom vara helt märkesobundna

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

