Hem > Den långa fotoresan > GPS-Tracker och Live-video för ”Den långa fotoresan”

GPS-Tracker och Live-video för ”Den långa fotoresan”

I denna karta kommer du att kunna följa mig under ”Den långa fotoresan” genom Sverige, Finland och Norge. Resan påbörjas enligt plan den 26 juni.

Med mina bilder hoppas jag att resan blir en upplevelse för dig.

Intressanta delar av min resa kommer jag att streama live på video. Bl.a min resa längs Trollstigen. Jag informerar när detta kommer ske. Mina Live-videos kommer ni att kunna se här.


View GPS Tracks in Larger Map

  1. Magnus Nordström
    03 juni 2014 kl. 16:20

    Glöm för allt i världen inte att fara till Älvsbyn´s Kommun mot Vidsel, där finns Storforsen – Sveriges största obundna fors, smått spektakulär fors. Mvh Magnus N

  2. Jörgen
    09 juni 2014 kl. 12:48

    Ligger några dagar före dig där då jag planerar att köra iväg den 23. Med stopp vid Skuleskogen, Pite havsbad innan Kiruna där jag vänder ner mot Jokkmokk, Arvidsjaur och Hemavan. Blir nog något mer stopp innan jag är hemma igen, fast vad det blir har jag inte bestämt ännu.
    Ha en bra resa med foto och fiskelycka 🙂

  1. 15 juni 2014 kl. 21:02

Kommentera

